środa, 19 sierpnia 2015

JOYBOX sierpniowy - kiedy i co ?

Kochani!

Ostatnie pudełeczko Joybox sprawiło mi wiele radości (już niedługo kilka recenzji produktów, które się w nim znalazły! ) i z niecierpliwością czekam na następne!
Dzisiaj post bez zdjęć. Brak czasu. Gdyby miały być post ukazałby się za kilka dni , a poza tym co by miało na nich być: gazeta? Jak uda mi się kupić Joyboxa, to będą zdjęcia. Na razie tylko szybkie info ;)
Kilka słów o magazynie JOY
Dlatego (a także dlatego, że nigdy nie miałam wcześniej tego magazynu w ręku) wczoraj popędziłam do kiosku po magazyn Joy, w którym nie tylko znalazłam opis tego, co czeka nas w sierpniowym boxie, ale także wiele zniżek do sklepów na "weekend zakupów" 5-6 września. Joy to lekkie pisemko pełne kolorowych obrazków. Takie "lekkie przeglądadło". Ja czasami mam ochotę przerzucić kolorowy magazyn i tu sprawdza się znakomicie. Główną część magazynu stanowią kolorowe obrazki, w moim odczuciu dla fanek śledzenia mody. Totalnie nie moja bajka. Znajduję w nim jednak kilka plusów. Całkiem niezły sobie artykuł "Włącz drugi bieg" , na mega plus, może być budujący dla młodych ludzi, oraz makijaże, które są moim hooby. Te pokazane w JOY są piękne, a do tego kosmetyki, których opisy przy nich znajdziemy to nie tylko te z wyższej półki - i tu należy się mega plus, nie każdą z Nas przecież stać na te drogie, a i wśród tańszych są perełki ;)
Czy go jeszcze kupię - raczej nie, nie znalazłam tam niczego ( oprócz opisuj JOYBOX!), co by mnie zaciekawiło. Myślę, że to lekki magazyn modowy, skierowany do kobiet, które interesują się trendami w modzie.

A teraz do sedna: co znajdziemy w sierpniowym pudełeczku i jakie ono będzie?
Koszt pudełka : 59 zł ( w tym wysyłka, chociaż to pewnie zależeć będzie jak poprzednio od opcji wysyłki)

8 produktów bazowych:

Zmywacz do paznokci w formie chusteczki Cleanic ( ciekawy pomysł na wyjazd)
Jedwab w sprayu No 36 (miałam kiedyś jakiś z Lidl'a i byłam zadowolona, chętnie zużyję)
Wypełniacz do ust Dermofuture ( lubię kosmetyki Dermofuture, wypełniacza sama bym nie kupiła, ale skoro będzie to chętnie zobaczę jakie da efekty, może się przekonam)
Skoncentrowane serum do rąk i paznokci Cztery Pory Roku ( nie znam firmy, ale opinie mają dobre w sieci)
Lakier Yves Rocher (jakoś nie mam szczęścia do tej marki, pielęgnacja mnie zapycha lub uczula.... kolorówkę... miałam dwa tusze i oceniam je średnio. Mają oczywiście kilka perełek w swojej ofercie, ale ogólnie lakier do wydania).
krem Idealia Vichy ( wersja miniaturowa - na zdjęciu dopatrzyłam się 15 ml, miałam próbki i do nich mieszane uczucia, może wersja mini pozwoli wyrobić sobie zdanie?)
Krem intensywnie niawilżający i wygładzający do stóp SHEFOOT ( z komórkami macierzystymi - składnik bardzo modny, będę testować )
Szpampon Head and Shoulders ( nie mam łupieżu więc także nie dla mnie)

Oraz 3 kosmetyki z 11 (tak piszą w treści) lub 13 ( tyle ja naliczyłam, może jakieś 2 będą jako gratisy do każdego zestawu??), które wybieramy sami. Kosmetyki  będą w trzech grupach, z każdej grupy wybieramy jeden kosmetyk, jeszcze nie wiadomo jak będą pogrupowane.

Rozświetlacz WIBO
Kolagenowe płatki pod oczy Beauty Face
Samoopalacz Flawless Fake Bake ( miniatura - na zdjęciu 88,71 ml) wraz z rękawicą
Ochronny krem do rąk Esotiq
Tusz do rzęs Erato Muse Cosmetics
Maseczka do twarzy Bee Pure ( miniatura - 10g)
Paletka Cienie Essence all about nudes
woda micelarna Allverne ( miniatura - nie wiadomo ile)
Olejek do ciała Evree Power Fruit
Olej arganowy 100% Biotanic
Błyszczyk do ust Esotiq
Kredka do oczu Mary Kay
Zniżka na buty K SIS Wedding Shoes

Ogólnie ciekawe produkty, część z wyższej półki, które można wypróbować zanim zdecydujemy się na zakup, a te z niższej półki cenowej - mają dobre opinie w sieci.

Kiedy : Start sprzedaży 27 sierpnia o 15:00.

Jak oceniam sierpniową propozycję JOYBOX? Ja się na nią skuszę, jeśli uda mi się kupić ;) . Mam nadzieję, że uda mi się wybrać 3 spośród 6 dodatkowych które mnie zaciekawiły.

aha! Pudełeczko będzie w ładnym pastelowym kolorze z koronką. Nie zachwyca mnie ,ale jest całkiem ładne. Może na żywo będzie wyglądało lepiej. Tak czy inaczej na pewno się nie zmarnuje ;)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz