środa, 17 czerwca 2015

Kiedy Hybryda odrasta...

Kochani!

Post piszę o hybrydowym manicure, ale ten "myk" można zastosować także przy paznokciach żelowych czy akrylowych. tak więc:  co można zrobić gdy manicure hybrydowy miałyśmy wykonany ok 2 tygodnie temu, stan lakieru bardzo dobry, nie odprysnął, ani nic w tym celu ale pojawił się odrost i nie wygląda to już estetycznie? Poniżej moja propozycja ;)

Poniżej mój 12 dniowy odrost ( niektórzy powiedzą,że nie jest jeszcze źle - dla mnie już jest ; ))\
Radełkiem odsuwam skórki i usuwam je cążkami. Następnie delikatnie patyczkiem kosmetycznym przemywam "odrośnięty" paznokieć, czekam, aż wyschnie.
W kolejnym kroku małym pędzelkiem nakładam brokatowy lakier . Nakładamy do na "odrost" , lekko nachodząc na lakier hybrydowy. Tak wygląda paznokieć na tym etapie:
Czekamy, aż warstwa brokatowa wyschnie. Następnie nabieramy na pędzelek odrobinę lakieru brokatowego i przeciągamy od nałożonej brokatowej warstwy w dół paznokcia. Długośc pociągnięć nie powinna być taka sama, nie wiem jak to opisać..... robimy tak,że gdzie niegdzie wyciągamy brokat trochę dalej. Najlepiej zilustruje to zdjęcie :
Powyżej mamy 2 przykłady jak to wygląda. Paznokieć po lewej pierwotnie był lakierem bez brokatu ( patrz zdjęcie 1) , paznokieć po prawej miał dodatkową warstwę niezbyt gęstego srebrnego brokatu).
Na koniec paznokcie przeciągamy topem ( zwykłym! nie hybrydowym!)
To czego ja użyłam( oprócz radełka , cążek, patyczka kosmetycznego i zmywacza):
cienki pędzelek ( z zestawu pędzli do make-upu z allegro, ja stosuje jako pędzelek do lakieru do paznokci)

lakier Sally Hansen Hard As Nails Extreme Wear w kolorze 140 Rockstar Pink
Top Maybelline Expres Manicure Quick Dry Protecting Coat - nadaje piękny połysk!

Mam nadzieję, że sposób, aby ponosić Wasze hybrydki trochę dłużej przypadł Wam do gustu. Dzięki temu nasze dłonie mogą wyglądać także pomiędzy pełnym manicure ( w salonie czy w domu). Kolor brokatu oczywiście dobieramy pod kolor manicure. Teoretycznie po kolejnych 12-14 dniach zabieg można powtórzyć, mi to jednak się nie zdażyło, bo moje paznokcie wymagają po takim czasie znacznego skrócenia;). Jednokrotne wykonanie proponowanego przeze mnie wypełnienia wydłuża czas noszenia manicure z około 2 do 4 tygodni - myślę,że całkiem nieźle.
Sposób z brokatem może także być ratunkiem, gdy manicure gdzieś nam odpryśnie. Jeśli go wypróbowałyście - koniecznie dajcie znać! Pozdrowiska!

2 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł, muszę go następnym razem wypróbować na moich semilacach :))

    OdpowiedzUsuń