piątek, 8 maja 2015

Zakupy ustowe ;)

Kochani. Kilka słów o tym co kupiłam w Ross.
Jak obiecałam sobie, nie przekroczyłam ilości 3 sztuk ;) brawa dla mnie.
 Na co się zdecydowałam i dlaczego?

Rimmel Lasting Finish Lipstick 070 Airy Fairy. Kultowa -pomadka - teraz mam i ja ;)  Najpierw o pomadce, później kilka słów o kolorze. Więc tak : opakowanie lekkie i bardzo ładnie wykonane, zawiera 4g produktu, czyli  dość standardowo. Pomadka jest kremowa, ładnie rozprowadza się na ustach, nie podkreśla suchych skórek. W nazwie ma  "lasting", ale nie należy do bardzo trwałych pomadek, u mnie około 3 godzin, a nawet odniosłam wrażenie lekkiego nawilżenia ( jak po posmarowaniu ust kremem).Nie lubię gdy pomadka usta wysusza ! Ta tego nie robi - nosi się ją komfortowo.  Pomadka nie wylewa się poza kontur ust. Kolejnym mega plusem pomadki jest jej zapach - nie potrafię go opisać, ale o razu go pokochałam. Kilka słów o kolorze:czy jest jeszcze ktoś kto nie zna tego odcienia? To nudziakowy róż, który jest bardzo uniwersalny. Ładnie podkreśli kolor prawie każdych ust. Ciężko mi pomyśleć o typie urody, której by nie pasował. Będzie dobry dla młodych kobiet, które rozpoczynają swoje makijażowe przygody jak i Pań z większym doświadczeniem życiowym. Jest także dość neutralny dla koloru zębów : nie powoduje że wydają się bardziej żółte niż są w rzeczywistości. Mnie kolor przypadł do gustu jaki uniwersalny produkt do każdego makijażu i każdej okazji.

2 błyszczyki Eveline : Lovers Ultra Shine Lipgloss kolor 614("Morelowy róż") oraz 3d silk effect 256 ("bezbarwny z mnóstwem drobinek"). Dawno zabrakło mi w torebce błyszczyków, a latem lubię mieć soczyste, błyszczące usta, dlatego kupiłam jeszcze dwa błyszczyki. Ten morelowy zawiera olej arbanowy, będzie więc dodatkowo nawilżał usta. Kolor ładny, letni, pięknie ożywia usta, są soczyste i apetyczne. Zawiera sporo złotych malutkich drobinek. Drugi bezbarwny produkt jest wypełniony na maxa srebrnymi drobinkami. Pięknie rozbłyszcza usta ;) Będzie idealny na lato sam ,ale także na każdy inny produkt. Kolejny bardzo uniwersalny kosmetyk. Oba pachną apetycznie i się średnio kleją ;) Przyzwoite błyszczyki za niewielką cenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz