środa, 6 maja 2015

Promocja Rossmann -49%

Kochani!
Dzisiaj szybciutko post, aby Wam przypomnieć o kolejnej z promocji w Rossmannie :
-49% na wszystkie szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci.
Promocja trwa do 10.05.

Na co warto zwrócić uwagę? Szybciutko teraz o tym nad czym warto się zastanowić, z linkami na KWC lub stron producentów ;)

Matowa pomadka do ust Bourjois, Rouge Edition Velvet - matowa pomadka, opinie ma dobre, kilkoro koleżanek ją mi polecało. Ja nie miałam i nie testowałam, ale myślę że teraz dobra okazją się zdecydować ;) Link na KWC: tutaj.

Pomadka w płynie Bourjois, Rouge Edition Aqua Laque - jak wyżej nie miałam nie testowałam, ale widziałam na kimś. Piękny blask! Podobno się nie klei i dobrze utrzymuje, link do KWC : tutaj.

Pomadki WIBO/LOVELY.  Lakiery Wibo/LOVELY. Miałam na przestrzeni lat kilka różnych pomadek i różnie się sprawowały ,ale w promocji te kosmetyki wyjdą bardzo tanio, więc jeśłi kogoś interesuje jakiś produkt, czy konkretny kolor myślę że warto spróbować. Kiedyś były pomadki z serii Elixir i były fantastyczne, teraz.... nie mam nic szczególnego na oku, ale może coś mnie zaciekawi ;) lakiery do paznokci mają w wielu ciekawych kolorach i o różnych opiniach. Myślę że warto spróbować, zwłaszcza w takich promocjach.
Mnie szczególnie interesuje Tint do ust z lovely (link) i pomadka błyszczykowa lovely.

Moimi zachciewajkami od Dawana były i jak tylko będą w moim Ross to na pewno wylądują w koszyku
Pomadka Rimmel Lasting Finish Lipstick w kolorze Airy Fairy jeszcze jej nie miałam ,ale ma tyle pozytywnych opinii....) oraz pomadka Moisture Renew , także Rimmel,  w kolorze As You Want Victoria (link do Rimmel : tutaj )

Promocja to fajna okazja aby wypróbować produkt, który wpadnie nam w oko. Nie dajmy się jednak zwariować, żebyśmy później nie płakały nad pustkami w portfelu.
Polecam wam moją metodę, jak nie dać się zwariować. Przed zakupami decyduję ile produktów kupię i absolutnie nie przekraczam tej ilości. Teraz ustaliłam "wskaźnik" na 2-3 sztuki, myślę, że to dobra ilość. Wszystkie produkty będą do ust, bo jeśli chodzi o paznokcie to na nich ostatnio tylko albo odżywka ,albo hybrydy. Oczywiście pochwalę się zakupami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz