piątek, 24 kwietnia 2015

Zakupy Promocyjne z Natury

Kochani!

Promo w Naturze do 29.04. dlatego dla tych co jeszcze by coś chciały dokupić szybciutki post o moich nowych zdobyczach, może ktoś się jeszcze zainspiruje ;)
Od razu przepraszam za jakość zdjęć - na szybko telefonem, przyznaję się ;)
Kupiłam 4 produkty, łącznie zapłaciłam troszkę ponad 31 zł.
 
MySecret:

Matowy puder brązujący do twarzy i ciała. Idealny do konturowania. Kolor nie jest ciepły, ma wyraźne chłodne tony! nie wiem czy polecałabym do brązowania twarzy i ciała.... chyba nie do końca. Ale jako produkt do konturowania - kolorystycznie rewelacja i pełen zachwyt. Trwałość też przyzwoita ( ok 6h). Cena regularna 11,99, po rabacie 7,19 zł.... szaleństwo ;) Link na strone producenta tutaj.
Cień do powiek Matt. Ja kupiłam kolor 512 - piękna ciepła brzoskwinia. Bardzo polecam te cienie. Są pięknie napigmentowane i dobrze się trzymają. Cena regularna to 6,99, po rabacie 4,19 zł. Uważam, że to prawie darmo. Dobra okazja, aby uzupełnić jakiś kolor na lato, poszaleć,ale także zaopatrzyć się w cień, który możemy wszędzie zabrać ze sobą. Do tego kolor 512 sprawdzi się także jako delikatny róż do policzków.
Bardzo polecam, tym, które jeszcze nie mają, matowy cień z MySecret w kolorze brązu. Możemy do używać nie tylko jako cienia, ale także do podkreślania brwi a przy dobrym blendowaniu jako produktu do konturowania. I znów link do producenta tutaj.

Catrice:
Tusz Lashes To Kill - odkąd obejrzałam o nim filmiki na youtube - czekałam na promocję. Sama nazwa bardzo chwytliwa, a tusz.... mega pozytywnie mnie zaskoczył. Piękna czerń, dobrze podkreśla oczy, szczoteczka rozczesuje ładnie ( chociaż po drugiej warstwie troszkę skleił rzęsy ale jedno rozczesanie szczoteczką bez tuszu i ok). Fajnie pogrubia. Mnie nie uczulił. Nie osypał się i nie rozmazał przez 10 godzin.  Jest go 10 ml, czyli sporo jak na tusz. Ogólnie bardzo porządny produkt, ma szanse zostać moim ulubieńcem. Cena regularna 17,99, po rabacie 10,79 zł. Link do stronki producenta tutaj.

Beautifying Lip Smoother 010 Sweet Caramel - to też kosmetyk, który od jakiegoś czasu chciałam mieć. Zimą stosuję tylko pomadki i to najchętniej w mocnych kolorach, a latem przerzucam się na błyszczyki w stonowanych odcieniach. Błyszczyk jest ok - nie zachwycił mnie ani nie zawiódł. Usta są po nim "smooth", czyli gładsze i miękkie, ładnie się błyszczą. Plus za aplikator zakończony jakby... nie wiem jak to nazwać ...gąbko-futerkiem? Cena regularna 14,99 po rabacie 8,99 zł Link do stronki producenta tutaj.

Na koniec to co równie ważne : foto jak wygląda szczoteczka od tuszu i końcówka błyszczyka.

Buziaki!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz