czwartek, 9 kwietnia 2015

Na trądzik - Redual+ błoto z Morza Martwego

Kochani!

O błocie z Morza Martwego można pisać i pisać cudowne wiersze ;). Zawsze się zastanawiałam, dlaczego tyle osób je zachwala, ale nigdy nie miałam okazji go kupić i wypróbować. Zawsze były inne kosmetyki czekające na "zużycie do końca" ;). W końcu jednak się skusiłam i zakupiłam swoje pierwsze błotko. I się zakochałam!

O moim błotku:

 Kupiłam BingoSpa "Redual+" na stronie sklepu internetowego bingospa.eu. Cena 24,90 zł za opakowanie 150 g. Cena do przezycia.

Wydajność: 
Zależy do czego będziemy błotka używać. Jeśli na ciało - szybko zniknie. Jeśli na twarz opakowanie starczy na całą serię zabiegów.

Działanie na trądzik:
Moje problemy skórne wynikają z problemów z hormonami i pewnie nigdy ie  znikną. Ale ten produkt znacznie mi pomógł. Krostek prawie nie ma, zniknęły czerwone plamy, a zmiany po zaczęły szybko się goić i zanikać.

Ważne!
Przestrzegajcie uwag na opakowaniu! Ten produkt może działać drażniąco na skórę i nieostrożne stosowanie go może zaszkodzić. Ja miałam przy pierwszych dwóch zastosowaniach zaczerwienioną skórę, jednak później już skóra się przyzwyczaiła i podrażnienia nie było.

Podsumowanie:
Ten produkt uratował moją skórę. Na chwilę obecną najlepsza kuracja na trądzik z jaką się zetknęłam. Chętnie kupię ponownie.

Opakowanie ma szeroki otwór i wygodnie z niego się korzysta. Jak się pobrudzi (oj! budzi się , brudzi ;) ) pod wodą można opłukać i czyste schować do szafki.Aha i co ważne skład to 100% błota.Żadnych domieszek. A jak wygląda błoto ? Chyba każdy wie... a jeśli nie .... ;)

1 komentarz:

  1. Myślę, że dopiszę to błoto do listy do przetestowania. :) Skóra ostatnio kaprysi jak diabli, więc może mu pomoże. :) Ostatnio zużywam dwie glinki: błękitną kambryjską ze srebrem i błękitną wałdajską ze srebrem - są dobre i przyspieszają gojenie humorów skóry, dobrze oczyszczają.

    OdpowiedzUsuń