środa, 22 kwietnia 2015

Butterfly liner od Lovely Wibo i Rossmann -49% Natura

Kochani!

Najpierw informacyjnie : 
Zbliża się promocja w Rossmann ;) -49% na podkłady, pudry, korektory, róże i brązery od piątku 24.04 do środy 29.04.  Lubię na tych promocjach rossmannowych uzupełniać braki kosmetyczne - wtedy nie obciąża to tak bardzo mojego budżetu ;)

Trwa także promocja w Naturze -40 % na kosmetyki do makijażu od 20.04 do 29.04. 2015r


Zbliżają się też kolejne obniżki w Rossmannie (nie wiem czy R podał już info oficjalne ,ale znlazłam takowe w wielu "zakamarkach internetu) i będę to kosmetyki do makijażu oczu, a następnie ust i paznokci.

Ja nie planuję dużych zakupów, ale na pewno w moim koszyku wylądują 2 produkty:
Rimmel Lasting Finish 25hr nude w kolorze ciemniejszym niż mam obecnie (ivory)  (aktualna cena na stronie rossnet 26,99 z).

recenzja z tym produktem w kolorze 100 IVORY  tutaj ;)

Tym razem planuję zakup ciemniejszego koloru, zbliża się lato ,ciepłe dni i skóra się opali i odcień który posiadam będzie za chwilę zbyt jasny. Nie wiem jaki kolor wybiorę - decyzję podejmę w Rossmannie ;)

Sculpting powder z Lovely (aktualna cena na stronie rossnet 15,49 zł )
Link do pudru na rossnecie tutaj.
Ostatnio w Ross zawisiłam na nim oko. Miałam puder brązujący z Lovely i był całkiem dobry. Chętnie wypróbuję nowy produkt do konturowania twarzy, tym bardziej, że mamy 3 w 1 ;) Oszczędność portfela i miejsca w torebce ;) I do tego w promocji będzie czyli za przysłowiowe grosze.

Lovely (Wibo) to marka niedrogich kosmetyków, którą lubią . Oczywiście mają w swojej kolekcji nie do końca udane produkty, ale trafiają się też "perełki" .

Do tej właśnie grupy zaliczam mój nowy nabytek Liner Butterfly w kolorze 2 - zielonym.
Cena : 7,89 zł

Zachwyciły mnie kolory nowych linerów Lovely. Są piękne i pastelowe, bardzo wiosenno-letnie ;) Do wyboru mamy niebieski, zielony i różowy. Wybrałam zielony. Kusił mnie też niebieski, ale postanowiłam, że wypróbuję najpierw jeden kolor a drugi najwyżej później dokupię.  Natomiast różowy, mimo,iż sam kolor piękny - nie kusi mnie. Jakoś nie podoba mi się różowa kreska na oku. boję się, że będzie się od razu wydawać niewyspane i podrażnione. Miałyście kiedyś różową kreskę?


Ale czas na szybką recenzję. Kolor produktu jest świetny. Dokładnie taki jak opakowanie. Samo opakowanie jest bardzo niewielki, zmieści się w małej torebce. Rączka, którą malujemy oko jest wygodna - trzyma się ją stabilnie , niczym długopis.  Konsystencja też dobra: wystarczająco płynna aby zrobić jednolitą kreskę. Dość szybko zasycha i jest trwała. U mnie spokojnie wytrzymała 8 godzin. Ma jedną drobną wadę : lekko barwi skórę. Po zmyciu płynem mineralnym widziałam delikatny zarys zielonej kreski. Rano jednak nie było po przemyciu oka nie było po niej śladu.


Polecam ten eye liner. Taka kolorowa pastelowa kreska robi od razu robi nam piękny wiosenny makijaż.  ja na pewno dokupię wersję błękitną. Polecam ;)

I ostatnie zdjęcie - najlepiej oddające kolor produktu. Linki na rossnet do kolorów: zielony, błękitny, różowy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz