środa, 25 marca 2015

Puder Lasting Finish Rimmel

Kochani!

Na początku od razu powiem : produkt recenzuję jako puder. Ta uwaga jest istotna, gdyż na opakowaniu znajdziemy napis "powder foundation". Na swojej stronie Rimmel opisuje ten produkt także jako puder, ale zaznacza, że można go także używać na mokro ; jako lekkiego podkładu. Ja tego nie robiłam, traktuję go jak każdy inny puder w kamieniu.



Puder Lasting Finish 25HR

Opakowanie : Zgrabne i praktyczne, zawiera oprócz produktu gąbeczkę i lusterko.Kolorystyka utrzymana w czerwieni, bardzo przypadła mi do gustu. Opakowanie zawiera 7g pudru.
Produkt : To przyjemny "gładki" puder. Nadaje skórze piękne matowe wykończenie. Utrwala makijaż. Nie osypuje się. Produkt nie zmienia koloru w trakcie dnia i nie zapycha porów.
Plusem jest także wybór kolorystyczny. Mamy 4 odcienie , w tym jeden bardzo jasny Light Porcelain. Wreszcie ktoś pomyślał o nas bladzioszkach! Dla mnie aż za jasny, natomiast kolor 002 Soft Beige jest idealny.
Podsumowując: Dobry puder do 1. zmatowienia 2. wykończenia makijażu 3. utrwalenia makijażu
Cenowo też wychodzi nieźle, ale w promocji. Konkurent dla Stay Matte tego samego producenta



Podsumowując serie Lasting Finish: Mam 3 z 5 produktów ( jest jeszcze korektor i podkład w słoiczku Lasting Finish Comfort Serum). Korektora nie kupiłam, bo mam już dobry korektor Catrice i jeszcze daleko mi do jego zużycia, ale oglądałam korektor Rimmel na testerze i wydaje się nie odbiegać od reszt produktów jakością. Jest to dość ciężki, mocno kryjący produkt, idealny do zakrycia większych niedoskonałości, ale może być zbyt ciężki pod oczy. Podkład "w szle" pozostaje dla mnie tajemnicą, nie miałam okazji go w żaden sposób wypróbować. Natomiast trzy produkty, które posiadam : primer, podkład w tubce i puder - zachwyciły mnie totalnie i na pewno kupię kolejne opakowania primeru i podkładu! Nie tylko są dobrymi kosmetykami, ale mają także ładne opakowania i ich ceny nie są także najwyższe ( do 0.04.2015 obowiązuje w Drogerii Natura promocyjna gazetka, a w niej : podkład nude 19,99, primer 15,99 i puder 25,99). Pozostaje jedna moja uwaga: sprawdzałam ceny regularne na stronie Rossmanna i za puder Lasting Finish 33,99, a za puder Stay Matte 25,99. Przy czym Stay Matte to dwa razy tyle produktu, bo 14g. Pudry oceniam bardzo podobnie, więc kolejnym razem w moim koszyku wyląduje Stay Matte ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz