czwartek, 26 marca 2015

Manicure hybrydowy w domu

Kochani!
Dzisiaj o manicure hybrydowym. I jak go wykonać w domu i o lakierach  hybrydowych 3w1 Cosmetics Zone. A jutro kilka słów więcej o samych lakierach CZ.

Manicure Hybrydowy?
 Dlaczego manicure hybrydowy? Tradycyjny lakier już drugiego dnia odpryskuje na moich paznokciach i strasznie mnie to denerwuje, bo, aby paznokcie wyglądały ładnie musiałabym je malować codziennie. Nie mam na to czasu! A hybrydki trzymają się u mnie do 14 dni. Niezły wynik. Jest jeszcze jedn plus. Zwykły manicure ma jeszcze jedną wadę. Zawsze zanim paznokcie dobrze wyschną - zdążę je uszkodzić. Zawsze. Więc niby manicure jest a już coś z nim nie tak. To strasznie frustrujące! Hybrydy utwardzamy pod lampą i od razu możemy wszystko robić, a lakier się nie uszkodzi. I jeszcze jeden ważny plus dla hybryd : piękny, nieziemski połysk.

W domu?
Do tej pory chodziłam do sprawdzonego salonu i byłam bardzo zadowolona. Tyle, że w moim szalonym grafiku ciężko coś zaplanować. Stąd pomysł na hybrydy w domu. Zgodnie z zasadą "dla chcącego nic trudnego" ;)

Pierwsze podejście  z Essence- FAIL
jakiś czasu temu zakupiłam na promocji w Naturze zestaw Essence z lampą. Manicure wyszedł tragicznie. Baza i Top bardzo się pod lampą pokurczyły i efekt był .... delikatnie mówiąc kiepski. Lampa trafiła do szafy.

Podejscie drugie z Lakierem Cosmetics Zone
Całkiem przypadkowo trafiłam na informację o Cosmetics Zone i ich lakierze hybrydowym 3w1. Musiałam spróbować ;) Zakupiłam dwa kolory. Trochę o tym co potrzeba i jak to zrobić poniżej.
Sprzęt:

Potrzebujecie Cleanser ( u mnie Essence), Radełko, Pilnik do skrócenia paznokci ( brak na foto), Bloczek do zmatowienia płytki, Cążki do skórek ( brak na foto), lampę (moja z Essence) i lakier hybrydowy 3 w 1 ( lub osobno bazę pod hybrydowy lakier, lakier hybrydowy i top na hybrydowy).
Na zdjęciu brak cążek i pilniczka banana, bo paznokcie opiłowałam wcześniej, podobnie jak wcześniej wycięłam skórki.

Na początku radełkiem upewniłam się ,że nie ma żadnych skórek na płytce. Następnie zmatowiłam paznokcie bloczkiem. Następnie przemyłam wacikiem bezpyłowym płytkę paznokcia cleanserem. Na tak przygotowaną płytkę nakładamy lakier na kciuk. 

WAŻNE
Każdy lakier hybrydowy pod lampą się kurczy! Nakładamy lakier zabezpieczając wolny brzeg paznokcia, czyli ten opiłowany koniec i zwracamy uwagę aby paznokcie malować na całej powierzchni, jednocześnie nie wychodząc na skórki.

Po nałożeniu lakieru ( cieniutka warstwa!) kładę kciuk pod lampę na 60 sekund. Następnie maluję drugą warstwę i znów pod lampę. Kciuk Gotowy. Następnie malujemy pozostałe palce u dłoni i je razem wkładamy pod lampę. Powtarzamy. Gdy mamy pomalowane paznokcie u jednej ręki  i powtarzamy wszystkie czynności na drugiej ręce.

Po nałożeniu i utwardzeniu pod lampą dwóch warstw NIE przemywamy Cleanserem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz