piątek, 27 marca 2015

Manicure hybrydowy - Lakier 3 w 1

Kochani!

Dzisiaj kilka słów o lakierach hybrydowych Cosmetics Zone 3 w 1. Od razu muszę zaznaczyć, że Cosmetics Zone nie są jedynymi lakierami hybrydowymi 3 w 1, ale ja mam tylko te i o nich będę pisać ;)

Standardowo wykonując Manicure hybrydowy kosmetyczka ( lub same w domu ;)) nakłada nam po przemyciu Cleanserem warstwę bazy ( +utwardzenie pod lampą) warstwę koloru  ( +utwardzenie pod lampą) , drugą warstwę koloru ( +utwardzenie pod lampą) , ewentualnie trzecią warstwę koloru ( +utwardzenie pod lampą) , top  ( +utwardzenie pod lampą) . Dodajmy, że osobno malujemy kciuk.
Czyli trochę czasu schodzi.... No i pracy też sporo z dokładnym zabezpieczaniem wolnego brzegu i dokładnym, malowaniem płytki z każdą warstwą produktów. Efekt? Super? Ale jeśłi można łatwiej i szybciej to czemu nie?

Lakier hybrydowy 3 w 1 jest kosmetykiem kompletnym. Nie stosujemy ani bazy pod niego, ani topu na niego. Czyli szybciej mamy gotowe paznokcie.

Moje lakiery Cosmetics Zone to kolory M156 (piękny kobiecy intensywny róż) i M6 ( koral wpadający w róż). Nakłada się je dość wygodnie, ale są bardzo gęste i trzeba się do tego przyzwyczaić. Mają pojemność 8 ml i zapłaciłam 38 zł  za sztukę. Jestem z nich bardzo zadowolona. Można je kupić na allegro, na stronie http://lakieryhybrydowe.pl/ lub w Łodzi, przy ulicy Maratońskiej 76.

Efekt? Taki sam jak przy zastosowaniu bazy i topu. Wytrzymałość? Wydaje się ok, zobaczymy czy dadzą radę przez 14 dni.



Wklejam zdjęcie abyście mogły zobaczyć kolory i połysk ;). Przepraszam, że paznokciom daleko do idealnych, ale bądźcie wyrozumiałe: to moje dopiero drugie podejście do hybryd i brak mi jeszcze wprawy, a poza tym pazurki są dość krótkie, co nie ułatwia wykonania hybrydek ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz