czwartek, 6 listopada 2014

Gadżet do szkieł kontaktowych

Kochani!
Dzisiaj o gadżecie, który jest moim odkryciem i ułatwia mi życie.
Oto: Zestaw podróżny CnKaite. Taki zestaw podróźny zakupiłam na www.szkla.com:
Na ww. stronie są też inne wzory zestawów. Niekoniecznie musi to być coś "dziewczyńskiego".

Krótko o tym , co znajdziecie w środku:
Pudełeczko na szkła, pojemniczek na płyn 5ml, pęsetka ( której ja nie używam ;), ale są podobna tacy co używają pęsetek do szkieł), lusterko.


Ja płaciłam po 14,99, bo kupiłam 2 sztuki. Cena przy zakupie jednej sztuki to 19,99zł.
Polecam poczekać na akcję "darmowa wysyłka", która w szkla.com ma miejsce regularnie.
Gadżet ma jedną zaletę: wszystko co mi potrzebne przy noszeniu szkieł mam uporządkowane i zawsze przy sobie. Taki drobiazg ułatwiający życie.
Postaram się na dniach zamieścić dla Was także recenzję szkieł FitView Color Switch ,czyli szkieł dzięki, którym możecie zmienić kolor swoich oczu. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz