poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Rossmann promocje makijażowe

Kochane w tym tygodniu -49 % na kosmetyki do makijażu oczu. Czyli cienie, kredki,eyelinery, tusze.

W promocji zeszłego tygodnia zakupiłam L'Oreal Infallible 24h, niedługo napiszę o nim kilka słów.

W tym tygodniu mogę polecić gorąco kredkę Max Factor090 Natural Glaze - jako kredkę do linii wodnej. Ma ładny jasnocielisty kolor dzięki temu uzyskujemy naturalny, świeży look.  Teraz okazja ją zakupić w przyzwoitej cenie, bo w cenie regularnej jest dość droga.
Mnie kuszą kredki z Maybelline z serii Colorama, w szczególności zieleń. Może jakaś z wibo jeśli trafi mi się ładny kolorek. Cena regularna to ok 12 zł więc teraz mozan ją będzie kupić za grosze. Może jeszcze się skusze na jakiś tusz, zużywam ostatnią sztuke mojej miłości z Avonu, a chyba będą go wycofywać co oznacza, że trzeba będzie szukać zamiennika ;(. Lepiej teraz już coś wypróbować póki jest promocja.  Jeszcze nie mam pojęcia co zakupię.

Postaram się zdać relację z tego na co dałam się skusić i oczywiście oczekujcie recenzji podkładu / Buziaki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz