środa, 19 lutego 2014

Babuszka nas rozpieszcza

Kapiel Agafii lub Bania Agafii - pod takimi hasłami w sklepach internetowych możemy znaleźć kosmetyki z nowej serii. Kosmetyki mają ciekawe opakowania, jak zawsze cudowne składy i nie są drogie.
Ja oczywiście także musiałam się na coś skusić ( a prawada jest taka, że wcale się nie broniłam). Swoje kosmetyki kupiłam w dwóch sklepach internetowych: na triny.pl i lawendowaszafa24.pl

Dzisiaj tylko kilka słów co kupiłam ,z czasem jak przetestuję będę zamieszczać recenzje i zdjęcia. Dzisiaj tylko spis. Co kupowałam gdzie łatwo rozpoznać, produkty występujące pod nazwą "bania" zakupiłam w lawendowej szafie, te ze słowem "kąpiel" zamówiłam na triny.pl

Kąpiel Agafii – MASKA do twarzy BŁĘKITNA OCZYSZCZAJĄCA na wodzie chabrowej ,  

Bania Agafii - ekspres maska do twarzy - odświeżająca - wiązówka błotna, irys syberyjski, mięta, przewrotnik pospolity, 

Kąpiel Agafii – MASKA do twarzy DAHURSKA – o działaniu kojącym i relaksacyjnym,

Kąpiel Agafii – MASKA liftingująca do twarzy TONIZUJĄCA(dla mamusi ;))

Bania Agafii - szampon do włosów specjalny - aktywator wzrostu - ekstrakt z igieł sosny karłowej, pięciornik, łopian, mydlnica lekarska, dziurawiec, eleuterokok kolczasty, rokitnik ałtajski

Bania Agafii - maska do włosów - super silna - wzmocnienie , stymulacja wzrostu - 7 syberyjskich ziół, olej cedrowy, mech dębowy, pszczeli wosk

Bania Agafii - maska do ciała - termalno - iłowa - głębinowy ił bajkalski, olejek kamforowy, żeń szeń, biała herbata, papryczka chil

Bania Agafii - maska do ciała antycellulitowa gorąca - miód, gorczyca, czerwony jałowiec, cytryniec chiński, słonecznik

Bania Agafii - masło do ciała - odmładzające - amarant, różeniec górski, lotos, cytryniec chiński(też dla mamy ;) )

Bania Agafii - brzozowy scrub do ciała - głębokie oczyszczenie - naturalne saponiny( mydlnica lekarska), mandżurska brzoza, biała pokrzywa, oregano

Bania Agafii - regeneracyjny peeling do stóp - redukcja zgrubień i nagniotków - otręby lniane, mumio ałtajskie, piołun, islandzki mech

Troszkę tego było, ale skoro ceny 5,50 - 7,00 zł (z wyjątkiem masła do ciała) To można było poszaleć ;) Tak sobie przynajmniej tłumaczę ;). Spodziewajcie się pierwszych recenzji już niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz