czwartek, 4 lipca 2013

Kapsułki ARIEL - czyli nowa kampania streetcom

Kochani!
W poniedziałek dotarła do mnie paczuszka ze streetcom'u. Jestem ich ekspertką, czyli, jak już pisałam dostaję co jakiś czas produkty do testowania. Więcej o streetcom i ich ekspertach znajdziecie na stronie http://www.streetcom.pl/ Tym razem zawitały do mnie nowe kapsułki piorące Ariel. Wrażenia? Piękny zapach i łatwość użycia - to dwa stwierdzenia, które nasuwają mi się na myśl w pierwszej chwili. Poniżej kilka zdjęć i krótki opis wrażeń po pierwszym praniu.




Opakowanie:
Zdecydowanie na plus. 15 kapsułek to opakowanie, które nie zajmie dużo miejsca w łazience. Plusem jest jego podłużny kształt.


Kapsułki
28 ml skoncentrowanego środka piorącego. 1 kapsułka = 1 pranie. Kapsułki są miękkie i, tak - naprawdę , całkowicie rozpuszczają się w praniu. Zapach jest przyjemny, odurzająco świeży.



Wrażania po pierwszym użyciu:
Użycie banalnie proste. Siup kapsułka do pustego bębna, na  to pranie, nastawiamy pralkę i GO! Idzie! Wyciągamy pranko, jest czyste (chociaż nie miewam "uporczywych plam", więc nie wiem jak do końca z tym odplamianiem) i w łazience pachnie bardzo świeżo.

Czy  mi się spodobały?
Jak najbardziej tak. To też dobre rozwiązanie dla tych, którzy mają problem gdzie wlać płyn czy wsypać proszek. Czy kupię? Jeszcze będę testować, zależy też to od ceny. Nie ukrywam, że jeśli będę zadowolona z produktu to będę skłonna zapłacić trochę więcej za pranie więc możliwe, że tak.

2 komentarze:

  1. Dobrá den chtěla jsem se zeptat zda posíláte vzorky arielu.
    Děkuji s pozdravem Šárka Bucková, Laudova 1013/17 , Praha 6 , 16300

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko w tej kampanii kapsułki ariel były lepsze niż w sklepach, sama sprawdziłam, dlatego przerzuciłam się na rekomenduj.to i produkty do testowania odpowiadają tym ze sklepowych półek

    OdpowiedzUsuń