poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zapachy Essence

Notka dzisiaj krótka, bo o zapachach nie da się pisać - trzeba je "wywąchać". A essence ostatnio podbiło moje serce ;)





Gdzie kupiłam i za ile?

W promocji w Drogerii Natura, za 9,99 za opakowanie 10 ml.

Co mi się spodobało?
Fajny pomysł : Do wyboru pełnowymiarowy zapach 50 ml, lub mniejsze opakowanie do torebki - 10ml. ale uwaga : porządny atomizer w mniejszym opakowaniu, a nie jakaś miniaturka.

Jakie zapachy kupiłam?
Zachwycił mnie "like a walk in the summer rain" i to był mój pierwszy zapach z kolekcji. Koledze w pracy spodobał się tak bardzo, że kupiłam mu 10 ml opakowanie dla żony ;). Jak go opisać? Cóż... nazwa opisuje go idealnie! Jest świezy i pobudzający do życia. Ma w sobie pozytywną energię.

Drugim zapachem w mojej torebce został "like a first day in spring".  Zapach owocowy i kwiatowy. Świeży. Wiosenny. Taki lekki i sympatyczny.

Trwałość obu zapachów nie zachwyca, ale jest przyzwoita. Oczywiście nie ma co ich porównywać do trwałości "markowych zapachów", ale także cena jest nieporównywalna. Moim zdaniem świetne zapachy na lato. Polecam. Ja planuję jeszcze zakupić "like a walk in the summer rain" w wersji 50ml, oraz 10 ml "like a trip to NY".

2 komentarze:

  1. Lubię takie małe, niedrogie perfumy :) Z tej firmy nie miałam jeszcze żadnego zapaszku

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się większość tych perfum z Essence.

    OdpowiedzUsuń