piątek, 19 kwietnia 2013

w poszukiwaniu zastepcy catrice absolute moisture 020 caramel beige

Witajcie.
Czy macie czasami tak, że jakiś produkt Was oczaruje i skradnie Wasze serce? Tak było gdy kupiłam niepozorną pomadkę z firmy Catrice: absolute moisture 020. Przepadłam. nie byłam nigdy fanką szminek, jednak ta mnie przekonała. Była nierozłączną przyjaciółką i mieszkanką torebki. Niestety firma przestała produkować te pomadki, wprowadzając zamienne linie i kolory. Mojej kochanej nie można już nigdzie kupić. Tęsknota doskwiera zaczęłam więc poszukiwania zastępczyni.
Moje wymagania:
wymaganie pierwsze i najtrudniejsze do spełnienia : kolor! Delikatny pomiędzy brązem a beżem, karmelkowy ;) I co kluczowe: bez drobinek i metalicznego czy perłowego połysku.
nawilżająca przyjemna konsystencja
cena do 30 złotych choć to ostanie kryterium jestem w stanie nagiąć

Na zdjęciu : 1 - Catrice absolute moisture 020, 2 - Catrice Catrice Ultimate Colour 020, 
3 - Wibo Eliksir no5, 4 - Avon Cappuccino
 
Kandydatka numer 1 : Catrice Ultimate Colour 020 Maroon
konsystencja na ustach podobna do absolute moisture, jednak pomadka zdecydowanie mniej "kremista". Kolor podobny, ale nie identyczny, niestety. Ciemniejszy i bardziej wpadający w czerwień. Nie jest krzykliwy, ale jednak to nie to. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń. Opakowanie eleganckie, budzi zaufanie. Cena ok 17 zł.

Kandydatka numer 2 : Wibo Eliksir No5
Moje usta ja pokochały na wspaniałe nawilżenie. Nadała im niesamowitą miękkość i.... tyle. Koloru na moich ustach prawie nie ma. Zapach przyjemny. Opakowanie.... woła o pomstę. Fatalne. Plastik jakości wątpliwej, do tego koloru nijakiego. Jedyną ozdobą opakowania jest ładny napis "Eliksir". Cena około 9 zł . Właściwie szminka na plus, cena rekompensuje opakowanie. Szkoda że mały wybór kolorystyczny - muszę na testerze zobaczyć jak prezentuje się kolor 02.

Kandydatka numer 3 : Avon Ultra Color Rich Cappuccino
Pomadka kremista, ale niestety nie nawilża. Nie podkreśla suchych skórek, ale po jej nałożeniu nie odczuwam komfortu na ustach. W odczuciu tym wypada najgorzej z kondydatek. Kolorek ładny neutralny,ale ma metaliczny połysk, a to nie to czego szukam. Opakowanie solidne, ale bez rewelacji. Cena regularna 26 zł, w promocji można kupić dużo taniej.

niestety nie mogę znaleźć idealnego zastępcy dla wycofanej caramel beige. Na chwilę obecną stosuję rozwiązanie "mieszane" mieszam pędzelkiem obie powyższe pomadki i efekt kolorystyczny jest dość zbliżony do ideału.
Jeśli któraś znalazła zastępcę dla wycofanego koloru Catrice - proszę o informacje.

P.S.
Od roku obserwuję dziwną tendencję wycofywania z rynku naprawdę dobrych produktów : czy też to zauważyłyście?

Pozdrawiam,
Wasza Kłaczkowa Urodowa

4 komentarze:

  1. Ja myślałam żeby się skusić na tą z Wibo... Ja raczej nie używam pomadek ale moja mama ma także problemy z tym. Wycofali jej ulubioną szminkę z jakiejś niedrogiej firmy i teraz szuka zamiennika już od kilku lat. Nie wiem czemu wycofują kosmetyki które są dobre... Może jest mała sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do pomadek mogę się zgodzić z małą sprzedażą, ale np. odżywka Alterry z babassu? Czasami nie mogę tego pojąć co się dzieje. Z drugiej strony dzięki temu próbujemy nowych produktów co osobiście bardzo lubię i strasznie cieszy mnie odkrycie każdej perełki ;)

      Usuń
  2. Mi ten napis z pomadki Eliksir dość szybko zszedł, więc nawet to to nie jest plusem opakowania :P

    Dzięki za otagowanie :) Wczoraj w końcu odpowiedziałam na tag :) Trochę to trwało, no ale czasu w sumie mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń