środa, 27 marca 2013

comfy, comfy... czyli o specjalnych podkładkach pod ramiączka

Sieć sklepów z bielizną Change powoli się rozrasta. są już dwa sklepy w Łodzi.

Czemu tak lubię Change?

Change to sklep z bielizną w godnej uwadze rozmiarówce. Do tego mamy wybór w kolorystyce i wzornictwie oraz kroju, w cenach, które nie są zabójcze (jak w przypadku marek takich jak np.Freya). Do tego przemiłe panie, które wymierzą doradzą chętnie pomogą i są bardzo cierpliwe. Ja zwykle zanim coś kupię to przymierzam około 14 biustonoszy lub więcej.

Moje ostatnie odkrycie
Robiąc zakupy zauważyłam przy kasie akcesoria do biustonoszy i musiałam się skusić na podkładki pod ramiączka. Drażnią mnie ramiączka w niektórych stanikach - przy większych miskach producenci nadal robią w danym modelu cienkie ramiączka, które "wżynają się w ciało" lub są co najmniej niewygodne. Dodatkowo wiadomo, ze kobieta nie lalka i się rusza, a wtedy jeśli ramiączko nie jest wystarczająco ciasno dopasowane - będzie się zsuwać. Na obie bolączki pomogą comfy straps od change.



Wrażenia:
Comfy straps są przyjemne w dotyku i miękkie. Dopasowują się do ciała i nie przesuwają. Pod bluzką są niewidoczne. Utrzymują ramiączka w miejscu i zapobiegają ich "wżynaniu się" w ciało.

Wady:
W sezonie zimowym zupełnie nie przeszkadzają. Latem jednak skóra może się pod nimi spocić i w efekcie odparzyć. Zobaczymy jak to będzie. Do tego jeśli mamy bluzkę z szerokim wycięciem na ramionach comfy straps będą widoczne.


Dla kogo?
Myślę że to dobry pomysł dla kobiet z pełniejszym biustem, gdyż podnoszą codzienny komfort noszenia stanika i dźwigania ciężaru kobiecego biustu. Świetny do staników, które lubimy lub się nam podobają, ale boimy się nosić z uwagi na za cienkie ramiączka.Także dla kobiet o mniej krągłych kształtach, które nie chcą się pozbyć ukochanych staników, których ramiączka się zsuwają.

2 komentarze:

  1. Nigdy nie widziałam nic takiego. Mi się raczej nie przyda bo jestem raczej płaska i ramiączka mi nie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny patent. Nawet nie wiedziałam, ze można cos takiego kupic.

    OdpowiedzUsuń