wtorek, 11 grudnia 2012

zrób to sama - kolczyki ;)

Kochane!

Nerwy ostatnio mam zszarpane i szukam jakiegoś zajęcia na uspokojenie. Wymyśliłam sobie robienie kolczyków. Nie mogę pokazać wszystkich, gdyż kilka par dołączę do gwiazdek i nie chcę aby obdarowane osoby wcześniej je tu oglądały ;)
Chcę Wam jednak pokazać te, z których jestem, szczególnie zadowolona. I dumna. I są to teraz moi ulubieńcy. Mam nadzieję że Wam także się spodobają.



Nazwałam je: Aura połysku

Elementy, potrzebne do wykonania:

srebrna baza kolczyka 73 mm (tu można kupić)
srebrne bigle otwarte ze sprężynką (tu można kupić)
kulki srebrne (tu można kupić)
kulki zaciskowe (tu można kupić)
kostki kosmiczne niebieskie fioletowe zielone granatowe (tu można kupić)
dodatkowo potrzebne są cążki. Ja użyłam bocianów, takich jak tutaj

Na bazę nawlekamy na zmianę kostkę i kulkę, kończymy kuleczką zaciskową, którą mocno spłaszczamy szczypcami. Przewlekamy przez oczko w biglu, zaciskamy i GOTOWE!

Polecam zabawę w tworzenie biżuterii, to relaksuje, ale uwaga: wciąga! Pozdrawiam Was cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz