czwartek, 13 grudnia 2012

Streetcom i Milka

Kochane.

Nie miałam jeszcze okazji o tym napisać, ale jestem Ekspertkę Streetcom. Oznacza to, że dostaję produkty do przetestowania i wypróbowania. W tym tygodniu przyszła pierwsza paczka : z ciastkami Milka. Opinie napisze jak wszystkich skosztuję, na razie testuję ;)
Ale nie mogłam się Wam nie pochwalić ;)
Paczka wygląda jak poniżej :




Czy brałyście kiedyś udział w tego typu kampanii? Czy jak ja jesteście niepoprawnymi łasuchami? Czy słyszałysście o ciasteczkach Milka? (ja słyszałam ale tych nie miałam jeszcze okazji wypróbować).

3 komentarze:

  1. Z miłą chęcią wzięła bym udział w takiej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcam do zapoznania się ze stroną
    http://www.streetcom.pl/
    Tam są podstawowe informacje.
    Ja zachęcam, nic nie kosztuje, dostajesz nowe produkty do testowania i rozmawiania o nich. Po każdej rozmowie wypełniasz specjalny raport. Warto spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłabym, jaaadła, jadłabym jadła :).
    I jeśli kochana szukasz innych stron które dadzą Ci możliwość testowania nowości zajrzyj koniecznie na rekomenduj.to

    OdpowiedzUsuń