środa, 5 grudnia 2012

Odplamiacz do twarzy!

jakieś dwa lata temu na mojej bladolicej buzi zrobiła się paskudna słoneczna plama. Pod samym okiem.
Wypróbowałam kremy rozjaśniające różnych firm, maseczki z przedziwnymi składnikami i już porzuciłam nadzieję.


obraz pochodzi ze strony : www.lbiotica.pl

Maseczkę Dermomask do przebarwień kupiłam przypadkiem w Superpharm, gdy kupowałam dla mojej mamy maski z L'biotiki : Dermomask Anti-Aging Odmładzająca 45+ oraz Dermomask Anti-Aging Przywracanie gęstości skóry. Jako, że moja rodzicielka bardzo je sobie chwali, ba! Jest zachwycona efektami działania tych maseczek, a obok stała Redukcja przebarwień 30+ postanowiłam zaryzykować i ... nie żałuję!

O maseczce
Procent obiecuje nam ,że maseczka:   zabezpiecza przed zaburzeniami pigmentacji, chroni przed fotostarzeniem, rozjaśnia przebarwienia, redukuje ilość melaniny . Ja potwierdzam : skutecznie rozjaśnia przebarwienia!



Opakowanie
Jednorazowa saszetka z 12 ml produktu. Przy nałożeniu na skórę twarzy mi wystarczyła na 3 aplikacje. Ale efekt był widoczny już po pierwszym użyciu.

Podsumowanie
Za cenę niecałych 6 złotych (jak widać na foto powyżej dokładnie 5,49 ) dostajemy 12 ml maseczki, która wystarcza na dwa-trzy użycia, ale co ważniejsze : DZIAŁA!. Osobiście przetestowałam i polecam. Ciekawa jestem czy pomoże np u osób starszych na przebarwienia na dłoniach.

Maseczka ma jeszcze dodatkowy plusy : nie zawiera parabenów, SLES, SLS, jest przebadana dermatologicznie i jest NIETESTOWANA NA ZWIERZĘTACH.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz