niedziela, 16 grudnia 2012

Co się tak pienisz? - Miceralny płyn z AA i płyn z Kauflanda

Odkąd na rynku kilka lat temu pojawiły się płyny micelarne - jestem ich wielką fanką.
Moim pierwszym był płyn Bioderma Sensibio H2O. Sprawdzał się super ,ale miał i ma dużą wadę : jest nią cena. 500 ml to koszt około 60 zł. Dlatego kupowałam różne płyny micelarne dostępne na rynku. W chwili obecnej dwa mogę Wam polecić: Są to
Micelarny płyn do demakijażu oczy i twarzy Oceanic AA Ultra Nawilżenie
oraz
Blanchette B. Micellar Cleansing Water z Kauflanda
Na zdjęciach tylko ten z AA, mam go na wykończeniu, jak się wyczerpie kupię ten z Kauflanda. Oba są przeze mnie sprawdzone dokładnie i oba polecam. skoro tak skupmy się na dwóch różnicach



różnica numer 1. Dostępność
Blanchette, oczywiście, tylko w marketach Kaufland.
Oceanic AA można kupić w wielu drogeriach i marketach (np. Rossmann)

różnica numer 2. Zapach
Tu rzecz gustu, oba mają delikatny zapach, jednak dla mnie ten z AA pachnie przyjemniej

różnica numer 3: Pianka
A właściwie pienienie się ;)
Na wielu blogach i portalach z opiniami można znaleźć informację że płyn z AA się pieni, co jest nietypowe dla tego typu produktu. Ja mam tu dwie uwagi. Pienie się tyko, gdy na wacik nalejemy sporą ilość, a ja osobiście taką piankę uważam za plus.

żnica numer 4 : cena
AA jest droższy. Koszt AA to około 10-15 zł za 200 ml . Koszt Blanchette około 6 zł.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz