wtorek, 20 listopada 2012

Żelowy owocowy wosk do depilacji

Dziś przedstawia Wam moje zaufanego przyjaciela : wosk żelowy firmy ego care le - frutti. Zapach, który posiadam to : LEMON czyli cytrynka. Inne zapachy dostępne na allegro to : brzoskwinia, kiwi i truskawka. Kolejnym razem myślę, że zagości u mnie kiwi właśnie ;). Widziałam też wosk firmy le fruttose, ale nie miałam okazji go wypróbować. Ale do rzeczy.

 
Za co go tak lubię?
  Krótko : za to że ma wszystkie zalety tradycyjnego wosku do depilacji na ciepło i kilka dodatkowych. Więc tak jak tradycyjny wosk : pachnie ładnie, dobrze się rozprowadza, skutecznie i szybko usuwa zbędne owłosienie.

W czym pokonuje swojego rywala : wosk tradycyjny?

Jego największą zaletą jest jego delikatność. Mam wrażenie, że ten wosk idealnie przyczepia się do włosa ... i niczego więcej, czyli nie łapie nam skóry. Dzięki czemu skóra po depilacji jest znacznie mniej podrażniona (u mnie minimalne zaczerwienienie, które znika w ciągu 2 godzin).

Szybciej jest gotowy do użycia. W niecałe 7 minut od podłączenia podgrzewacza mam gotowy wosk. Wosk ten staje się płynny w niższej temperaturze niż tradycyjny. Trudniej jest się nim poparzyć. I oczywiście zużywamy mniej prądu.

Aby go zmyć wystarczy ... sama woda! Koniec papraniem się z olejkami i oliwkami po depilacji. Raz dwa i resztek wosku już nie ma.

koszt jednego wosku 100ml na allegro to niecałe 7 zł plus przesyłka. Myślę że gdyby depilować tylko łydki to jedno opakowanie wystarczy na ok 4-5 depilacji. Ostatnio kupiłam zestaw 10 sztuk i gratisowymi 100 paskami do depilacji za 60 zł plus przesyłka, czyli za 77,40.

I oczywiście jego zapach. Nie wiem jeszcze jak inne, ale cytryna jest obłędna.

3 komentarze:

  1. Dla mnie ten wosk żelowy to jakaś tragedia. Słabo przyczepiał się do włosków i pojedyncze zostawiał, nawet te najdłuższe. Poza tym rozgrzewał się może i szybko ale za mocno. Chwilami nawet parzył. Rzeczywiście zmywa się wodą, może nie samą ale z mydłem ale klei wszystko dookoła bardziej niż zwykły wosk, na dodatek wylewał mi się z rolki!
    Moim zdaniem jedyne jego zalety to rzeczywiście mniejsze podrażnienia i łatwiejsze zmywanie. No i zapach.Na szczęście kupiłam tylko jedną sztukę. :) Najlepsze woski jakie miałam to te firmy Depileve. Niestety z tego co wiem dostępne są tylko w hurtowniach i są dość drogie bo ok 10 zł za sztukę, ale ich wydajność przebija wszystko. Nakładają się tak cieniutką warstwą, że jestem w stanie wydepilować całe nogi 4 paskami! :) Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście dla mnie ten wosk żelowy jest lepszy niż np miodowy. Miałam tylko te dwa. BArdziej sie klei, fakt, ale można go zmyć wodą. Nie trzeba się męczyć z oliwkami. Trochę droższy, ale to i tak taniej niż w w salonie kosmetycznym.

    OdpowiedzUsuń