niedziela, 25 listopada 2012

Pęcherze na piętach - lepiej zapobiegać niż leczyć

Jak tylko przychodzi zima i trzeba założyć grube buty - zaczynam płakać. Dosłownie. Co roku kończy się tak samo: zanim moje stopy przyzwyczają się do usztywnianych ocieplanych bucików, co najmniej raz a często i dwa razy leczę popękane pęcherze na piętach. Moje pięty są na to bardzo podatne. W ciągu 45 minut potrafi mi się zrobić bolesny pęcherz i pęknąć..
 

Gdy już się to stanie jedynym ratunkiem są plastry na pęcherze compeed. Szybko przynoszą ulgę.
Kiedyś stosowałam je także jako formę zabezpieczenia przed pęcherzami. Tylko kto chce cały czas łazić w plastrach?
Żelowe wkładki przeciw obcieraniu pięt


  
I tu z pomocą przyszedł mi Rossmann. Będąc na zakupach przypadkowo natrafiłam na ich wkładki żelowe do butów na pięty. Włożyłam do koszyka i powędrowałam do domu. Zaraz po przyjściu zainstalowałam je w nowych ocieplanych butach na zimę (które czułam już wcześniej że mnie obcierają) i.... wow!
wkładki naprawdę zapobiegają obcieraniu pięt. Są miękkie i bardzo wygodne. Zakłada się je łatwo i nie przeszkadzają w chodzeniu. Wręcz sprawiają że chodzenie w danych butach jest przyjemne jak chodzenie na bosaka. Dzięki nim w tym roku moje pięty nie będą oblepione.

(pomadka na zdjęciu aby mieć lepsze wyobrażenie o wielkości wkładek)


W opakowaniu za około 10 zł dostajemy jedną parę żelowych wkładek. Na zdjęciu powyżej razem z pomadką dla porównania rozmiaru. Wkładki są dość długie i wystarczająco szeroką aby zabezpieczyć część pięty narażoną na obcieranie. Ogólnie : Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz