środa, 3 października 2012

Po co blog i pierwszy post.

O czym będę blogować i po co to wszystko?

Dobre pytanie. W pewnym momencie doszłam do wniosku, że skoro i tak próbuję ,kombinuję testuję i doradzam znajomym to czemu tego nie zamieścić w Internecie? I tak się narodziło. 
Wszystkim zainteresowanym włosomaniactwem polecam blog Anweny, która jest włosówym Guru (moim także), Adresik tutaj:
W porównaniu z nią jestem włosowym niemowlakiem ;) Serdecznie ją pozdrawiam.

POST PIERWSZY , czyli to co ostatnimi czasy poleciłam najbliższym do pielęgnacji włosów, wraz z linkami do KWC. Ogólnie Polecam także forum wizaz.pl (kopalnia wiedzy o wszystkim co dotyczy kobiet), oraz właśnie KWC na wizażu.

Kilka słów o sobie obiecuję zamieścić w krótkim czasie. Proszę o wyrozumiałość, w blogowaniu jestem totalną nowicjuszką.

Obiecany spis, większość kosmetyków sama przetestowałam, jeśli nie : Wyraźnie jest to napisane wraz z wyjaśnieniem dlaczego dany kosmetyk się tu znajduje.

Jako wcierka (czyli psik psik na skalp i masujemy ;) )
Elfa, Green Pharmacy, Eliksir ziołowy do włosów wzmacniający (ok 8 zł za 250 ml, wydajny )
Na necie cieszy się też dobrymi opiniami wcierka Jantar, ale nie miałam okazji jej testować na sobie. 
Do mycia włosów na co dzień 
Rossmann, Babydream fur Mama, Wohlfuhl-Bad (Balsam do kąpieli) (10 zł za 500 ml, jak dla mnie średnio wydajny, ale ja nim myję się cała, więc szybciej schodzi) 
LUB 
Rossmann, Facelle Intim, Waschlotion Sensitive (Płyn do higieny intymnej) (7zł za 300 ml) 

A raz w tygodniu mocniejszy szampon aby dobrze skalp i włosy oczyścić tu obojętnie 
Barwa, Barwa Ziołowa, Szampon pokrzywowy (ok 5 zł za 250 ml) czy inny mi np. pozostały jakieś glisskury jeszcze, potem pewnie albo na barwę będę polować, bo w Rosie nie bardzo mogę ją trafić, to pewnie z Isany Rossmanowskiej będę kupować, chyba, że do Drogerii Natury zawitam i tam znajdę coś ciekawego
Odżywki
Co do odżywek do spłukiwania , ja zużywam ostatnie sztuki Isany z babassu, ale Ross je wycofuje, więc będę testować jak mi się skończy inne, podobno Isana UV jest niezła.  Podobno też jest ok Seboradin balsam z Żeń-Szeniem (mam ale nie testowałam jeszcze, droższy produkt ok 20 zł za 200 ml), ma też wejść nowa Isana z bawełną, ale nie wiadomo kiedy to nastąpi i jaki będzie miała skład
Odżywki bez spłukiwania, czasem stosuję, ale rzadko, to jest to Joanna Pokrzywa i Zielona Herbata (5zł za 200 ml).
Maski do włosów:
Stapiz, Sleek Line, Repair & Shine Hair Mask (Maska regenerująca z jedwabiem i wyciągiem z pestek słonecznika) (ok 20 zł za litr na allegro lub w sklepie fryzjerskim internetowym)  
Kallos, Serical, Crema al Latte (Mleczna odżywka kremowa do włosów) (ok 25 zł za litr na allegro lub w sklepie fryzjerskim internetowym) 
Ce Ce, Salon, Algae Mask (Maska z algami do włosów suchych i zniszczonych) (nniby 25 zł za 200 ml- tutaj bym wolała jedną z powyższych bo tańsze, ale ostatnio Ce Ce kupiłam w Superpharm 25 zł za litr to w takiej cenie jest ok)
Maski „tuninguję” olejkami (pół na pół maski i olejku na wilgotne włosy, minimum  na 30 min, można na całą noc zostawić, potem mycie delikatnych szamponem i odżywka do spłukiwania)
Rossmann, Babydream fur Mama, Olejek do pielęgnacji ciała (12 zł za 250 ml, wydajny, ja używam także do ciała więc więcej zużywam)
lub
Rossmann, Alterra, Cellulite Hautöl Birke & Orange (Olejek do skóry, antycellulitowy `Brzoza i pomarańcza`) (ok 20 zł za 100 ml, więc droższy niż powyższy, ale ma super zapach i inny skład)
Do „napsikiwania” włosów przed rozczesaniem 
Farouk, CHI, Keratin Mist (Odżywka bez spłukiwania) (dość drogi 38 zł za 300 ml ale wydajny)
lub Gliss Kur
kupię na pewno jak dotrze do PL
Schwarzkopf, Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut, Ekspresowa odżywka do włosów normalnych i uszkodzonych
Na razie pasowała mi ta
Schwarzkopf, Gliss Kur Total Repair, Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów suchych i zniszczonych (12 zł za 200 ml)
i inne gliss kury, poza czarną, która działa ok, ale od niej głowa mnie boli, co rzadko się zdarza przy kosmetykach.
JEDWABIE
Odradzam JEDWAB BIOSILK (ma w składzie alkohol i mi się po nim włosy zaczęły kruszyć!), na razie stosuję jedwab z Mariona, ale średnio mnie zadowala z uwagi na konsystencję. Planuję zakupić jedwab z CHI, ale można go dostać tylko w fryzjerskich więc czekam na okazję ;)

Polecam też strony
Choć nie wszystko jest na mój portfel, niestety ;) Właściwie to większość nie jest, ale akcja fajna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz