środa, 10 października 2012

cece of Sweden : Maska algowa?

Dziś na tapecie ostatnio zakupiona przeze mnie maska. Co prawda mam swoje ulubienice, ale lubię testować i sprawdzać produkty, więc kupuję od czasu do czasu inne maski i testuję na sobie.
Maskę kupiłam jakoś miesiąc temu w SuperPharm, w promocyjnej cenie 25 zł za 1000ml. Wrażenia i opinie poniżej.





Skład:  Aqua (woda), Cetrimonium Chloride (konserwant, zapobiega także puszeniu), Cetearyl Alcohol(zmiękcza, nawilża, wygładza), Paraffinum Liquidum (parafina, nawilża i wygładza, ale także blokuje dostęp powietrza i może zatykać), Petrolatum (wazelina, uwagi jak przy parafinie), Propylene Glycol(rozpuszczalnik), Lanolin Alcohol(nawilża, natłuszcza, wygładza), Isopropyl Palmitate (stabilizator), Isohexadecane (nawilża), Wheat Germ Oil (naturalny emolient), Hydrolyzed Wheat Protein (odżywcze proteiny), Algae Extract (ekstrakt z alg, nawilża, odżywia), Panthenol(łagodzi i odżywia), Butylene Glycol (rozpuszczalnik i konserwant), Calcium Pantothenate (odżywia, nabłyszcza, nawilża), Niacinamide (nawilża, złuszcza naskórek), Methylparaben(konserwant), Propylparaben(konserwant), Benzophynone-4, Cl 19140(barwnik), Cl 42090(barwnik), Parfum (zapach)

Jak sprawdza się u mnie
Jeśli chodzi o skład: szału nie ma. Gdybym dobrze przyjrzała mu się w sklepie nie wiem czy bym ją kupiła. To co najbardziej mi się w nim nie podoba to parafina i wazelina dość wysoko w składzie (niedługo napiszę czemu za nimi nie przepadam) i fakt, że algi w składzie są dopiero na 12 miejscu! Cóż.... Maska "średnio" algowa.
Konsystencja, zapach i kolor : fantastyczne! W końcu producent dodał sporo składników, które mają to zapewnić: rozpuszczalniki, konserwanty,  barwniki, substancje zapachowe.
Działanie też ma średnie. Odżywienie minimalne, wygładzenia na moich włosach brak. Do tego muszę uważać, żeby nie nakładać jej na skalp.  Całkiem nieźle nadaje się jako podstawa do oleju do włosów.
Ogólnie : maskę zużyję, bo nie lubię nic wyrzucać, ale kolejny raz nie kupię. Znam lepsze maski w podobnej cenie, bez "cudów w składzie", które dają u mnie dużo lepsze efekty. Ogólnie maska mnie rozczarowała i trochę mi smutno, bo zakochałam się w jej zapachu. Jest to więc produkt średni : miałam i lepsze i gorsze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz